czwartek, 29 listopada 2018

Owsianka na mleku orzechowym z borówkami

Owsianka z orzechami i borówkami, które możecie zastąpić innymi owocami lub wrzucić mrożone. To jedno z moich ulubionych  śniadań: rozgrzewające, zdrowe, syte i bardzo smaczne!


Składniki na 1 porcję:
400 ml mleka orzechowego (lub innego roślinnego lub zwykłego)
4 łyżki płatków owsianych górskich (40g)
szczypta soli
4-5 łyżek  borówki świeżej lub mrożonej  (lub truskawek, malin etc.)
2 łyżki siekanych orzechów włoskich


Do garnka wsyp płatki owsiane ze szczyptą soli i wlej mleko. Gotuj na małym ogniu przez około 10 minut mieszając od czasu do czasu. Jeśli używasz owoców mrożonych wrzuć je od razu do mleka z płatkami, jeśli masz świeże owoce dodaj je do owsianki pod koniec gotowania. Wszystko delikatnie wymieszaj.
Owsiankę przelej do miseczki i posyp orzechami.

Smacznego!


1 komentarz:

  1. O mniam mega przepis. Ja kocham owsiankę, jestem nawet owsiankoholikiem :D Pracowałam w wakacje w Holandii i dieta tam tak mi nie służyła, że przytyłam 5kg... w 2 miesiące. Późno kończyłam pracę i jadłam na noc ciężkie potrawy. TRAGEDIA. Przeglądałam nie raz stronę https://potreningu.pl/, na której znajdowałam różne informacj eo diecie i ćwiczeniach, a ostatnio natknęłam się na to, że można u nich zamówić pełny miesięczny plan diety i treningów i to za 70zł na miesiąc. Mega mi się to spodobalo, bo moja koleżanka za samą dietetyczkę płaci 200zł miesięcznie + trener personalny... W każdym razie mnie ta opcja wystarcza. Chcę zrzucić te 5kg, które mi przybyły, a później utrzymać wagę. Nie zmuszam się do treningów, lubię to ale dzięki planowi z potreningu.pl mam nowe ćwiczenia, których wcześniej nie znałam. Ujędrnię sylwetkę bo praca w Holandii niestety mimo, ze ciężka sprawiła, że wrociłam z cellulitem ;/

    OdpowiedzUsuń